Dlaczego film nie działa?

Najczęściej zadawane pytania:

Jeśli pojawi się komunikat „You do not have permission to download this file”
przełącz stronę na język angielski a następnie kliknij na swoje zamówienie

Dlaczego otwierając link do pełnej wersji filmu, dostępny jest nadal tylko
zwiastun?

Pełna wersja filmów dostępna jest dla zalogowanych użytkowników.
Informacja o haśle wysyłana jest na e-mail podany w trakcie rejestracji
lub w momencie pierwszych zakupów na portalu.

W momencie wykupienia dostępu do filmu na 3 godziny czas liczy się od
zaksięgowania u Państwa wpłaty i dostania przeze mnie linku? Czyli jak
nie odczytam tego maila przez 3 godziny, to dostęp mi przepada?

W przypadku płacenia zwykłym przelewem, dostęp do filmów uruchomiany
jest ręcznie przez pracowników Ahaaa.pl. Po otrzymaniu dziennego
zestawienia transakcji do Użytkownika wysyłany jest mail z informacją o
otrzymanej wpłacie z zapytaniem o termin (dzień i godz.) planowanego
obejrzenia filmu. W ustalonym z Użytkownikiem terminie film zostanie aktywowany.
W przypadku płacenia za pośrednictwem systemów paypal lub dotpay dostęp
do filmów aktywowany jest automatycznie, od razu po otrzymaniu wpłaty.
W tym przypadku czas liczony jest od momentu otrzymania wpłaty i wysłania informacji na
e-mail o aktywacji dostępu do filmów.

Czy płacąc z tego samego banku (Mbank) dostęp do filmów będzie
uruchomiony natychmiastowo?

W przypadku płacenia zwykłym przelewem, dostęp do filmów uruchomiany
jest ręcznie przez pracowników Ahaaa.pl. dopiero po otrzymaniu dziennego
zestawienia transakcji w dniu następnym. Dlatego zachęcamy do korzystania z płatności za pośrednictwem systemów DotPay i PayPal. Dają one możliwość płacenia kartą kredytową lub błyskawicznymi przelewami z Państwa banków. Dostęp do filmów odblokowywany jest wtedy automatycznie od razu po zarejestrowaniu wpłaty.

Film instruktażowy pokazujący jak logować się i pobierać pliki wideo. W podobny sposób można aktywować filmy w dostępie na godziny.